Sarah testar


Ingen har väl missat reklamen om TREsemmé? Jag köpte schampo och fick balsam på köpet för 89 kr. Annars kostar flaskorna 88 kr/ st. Varje flaska innehåller 900 ml.

Jag köpte Colour Revitalising, eftersom att jag färgar håret regelbundet. (Schampot och balsamet finns även i varianterna Moisture Rich, Healthy Volume och Anti Breakage)

Idag prövade jag både schampot och balsamet. Tyckte att schampot var lite "rinnigt", men i övrigt så var det bra. Håret blev mjukt och glansigt, och luktar jättegott!

Måste nog använda produkterna ett tag innan jag kan ge något betyg.

Någon annan som har prövat TREsemmé? Vad tycker ni isåfall?



Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0