Morrn morrn!


Senaste tidens händelser:

I måndags fyllde svärmor år. Så vi blev bjudna på god middag och tårta. Av mig och Tommy fick hon ett presentkort på Inspiration och en blomma.

I tisdags tog jag och pappa en runda på stan tillsammans med Cissi. Vi gick och åt lunch på Eastern. Jag fick ett jättefint linne/tunika av pappa, och hand fick en slips av mig.

- Vi har äntligen fått tillbaka våran bil. Vi var rädda för att det skulle kosta en förmögenhet att laga den. Men icke.

- Igår jobbade jag. Jättekul! Har börjat jobba lite smått på en avdelning, eftersom att det inte behövs just några vikarier på servicehuset. Fick även ett schema för den här månaden, så jag har fått lite jobb, och kommer med all säkerhet att få mer som det lät.

- Igår vaccinerade jag mig. Så nu är det gjort. Någon timme efter att jag hade fått sprutan så började jag bli jättetrött och fick en lättare huvudvärk. När jag kom hem till Torvalla så la jag mig för att vila, men somnade på 2 röda. Jag var så trött och slut i kroppen, så jag klev endast upp för toalettbesök.

- Idag ska jag vara barnvakt åt Nova och Leeah :)

Kommentarer
Skrivet av: svärmor

Åh.. Jag fick också ett kort och fint dekorerat kuvert



Kramar svärmor :-)))

2009-11-05 - 12:51:39
Skrivet av: Kicki

Kul med ett inlägg äntligen!! :D

2009-11-05 - 20:45:55
URL: http://ekogatan.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0