Appropå fötter


Så köpte jag en väldigt bra produkt när jag var på spa-party för ett par månader sen.





Swissform Foot Talc
Refreshing lotion

Innehåller: Bambu, islandslav, rosmarin, risolja, eukalyptus, bergtall.

På baksidan av flaskan står det:

Foot Talc är ett talk i flytande form som piggar upp och gör underverk med trötta och svullna fötter. Bambu tillsammans med risolja bevarar huden mjuk och elastisk vilket motverkar förhårdnader. Islandslav verkar antibakteriellt och ger Foot Talk en mild deodoranteffekt som förhindrar dålig lukt. Den innehåller också eukalyptus och bergtall/krypbuskfuru som verkar uppfriskande och ger en svalkande känsla åt dina fötter. Den används med fördel av personer som står och går mycket.


Det är så skönt att smörja in fötterna med den här talken efter ett bad!
189 kr för 200 ml.

Foot talk hittar du här



Kommentarer
Skrivet av: Anna

Dt har jag använt i flera år, det finns en salva också om man har problem med sår på fötterna som e kanon. Köper det av Monica via Alpnäring

2009-11-07 - 15:33:03

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0