Norges nationaldag


Nu sitter jag i sängen i mitt gamla flickrum i Lit. Jag ska jobba i morgon, så istället för att passa bussar så följde jag med pappa som ändå var i stan.

Jag är fortfarande förkyld. Väldigt irreterad för att det inte ger med sig nån gång. Tommy är också krasslig fortfarande.

Det här har hänt senaste tiden:

- Markus, Tommy och Anders har snickrat golv på våran balkong. Tommy och Markus har även snickrat blomlådor och ett praktiskt grillbord. Alltihopa blev superbra!

- Förra lördagen träffades vi flickor. Vi åt god mat, drack lite vin och cider, pratade om allt mellan himmel och jord och hade jättemysigt!

- I onsdags bjöd jag hem Sara. Vi drack litegrann och sminkade varandra. Sen for vi till Las Vegas. Inte på riktigt dock. Vi hade väldigt roligt :)

- I torsdags hade Annelie ordnat spa-party. Vi var ett gäng som gjorde ansiktsbehandlingar på varandra, och sen tog vi hand om våra fötter. Jättehärligt! Och Annelie hade gjort gofika! Jag beställde några saker som jag tyckte var nödvändiga faktiskt. After Shave Balm till Tommy och flytande talk för fötterna (jätteskönt!) till både mig och Tommy.

- I fredags for jag och Elin till Vitgården på bilbingo. Jag har länge veljat åka iväg på bilbingo, men det har alltid kommit saker ivägen. Men nu tog jag mig iväg, och det var jättekul! Både jag och Elin var nära storvinsten på 14.000 kr. Elin var 2 nummer ifrån och jag var 3 nummer ifrån. Vi vann ingenting men vi hade roligt ändå. Elin hade tagit med sig varm oboy och tunnbrödmackor. Jag tog med mig dricka och choklad. Så vi satt och mumsade och hade det gott :)

- Igår (lördag) var jag och Tommy hundvakt i 4 timmar. Och efter att hundarna åkt hem så startade Tommy grillen och lagade jättegod mat. Vi ville passa på att äta något riktigt gott eftersom att vi börjar med viktväktarna i morgon (måndag). Så vi satt ute på ballkongen och åt och hade det bra. Efter maten så hade vi tvättstuga. Och medans vi väntade på tvätten så tog jag och pysslade om Tommy. Jag klippte håret på honom, jag rakade honom, sen tog han ett bad medans jag sprang ner till tvättstugan och donade där. När jag kom tillbaka så gjorde jag ansiktsbehandling på honom, sen masserade jag honom en stund. Hoppas att han uppskattade det, för det är han värd.

Ne, nu ska jag kika på Saltkråkan en stund, sen blir det god natt.

Kommentarer
Skrivet av: Emmah

Hej tjejen!

Allt bra med dig? Jo, jag tänkte höra om du kanske har möjlighet och lust att hjälpa mig designa om min blogg? Den är i stort behov av renovering och jag är världens mest otekniska människa som finns :P Kram

2009-05-19 - 19:45:36
URL: http://emmah88.blogg.se/
Skrivet av: Pelda

wooooooooow söt deisgn!

2009-05-19 - 20:23:20
URL: http://pelda.blogg.se/
Skrivet av: Kicki

Jag litar på att du ringer! Jag går så gärna och badar :) Puss

2009-05-24 - 07:48:37
URL: http://allahososs.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0