Nattliga telefonsamtal från Kina


Inatt är en sån där natt då jag grubblar, funderar, planerar. Jag har mycket och planera, och jag tycker att det är kul. Det är det som håller mig vaken inatt.

Tommy blev väckt för en timme sen ungefär, av en kines som skulle ordna nånting med spelet. Tommy hade tydligt sagt mellan vilka tider han fick ringa så att Tommy inte skulle riskera att få ett samtal mitt i natten. Men det sket väl kinesen fullständigt i, och ringde för runt en timme sen. Undrar just om han har somnat om. (Jag sitter i vardagsrummet för att inte riskera att väcka honom).

Just det. Jag köpte en ny mobil igår, så nu sitter jag och grejjar lite med den i hopp om att jag ska bli trött snart. Det blir ju bara högst ett par timmar sömn om jag skulle ha turen att somna, eftersom att jag ska städa och dona på senare idag. Men några timmar är bättre än ingenting.





Kommentarer
Skrivet av: GurriGurran

Vilken snygg mobil :D

2009-03-31 - 11:00:02
URL: http://nogg.se/gurran
Skrivet av: Ida

Tack gumman! Älskar dig! Puss

2009-03-31 - 12:31:09
URL: http://jenkka.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0