Vädret håller mig vaken i natt


Det blåser så hårt att fönstrena skallrar, och det är omöjligt för mig att sova då.

Jag sitter och skriver matschema för nästa vecka och en handlingslapp. Drömmer om renovering, utlandsresa och barn. I vanlig ordning så finns det ingenting att se på tvn. Zorro ligger och snarkar. Tommy är ovanligt tyst i natt. Han brukar prata och snarka högljutt. Funderade på om jag skulle plocka ur frysen för att se vad vi har där, och sen lägga in det snyggt och prydligt igen så man vet vart man har allt. Men jag gör det senare idag istället. Orkar inte, trots att jag vill göra någonting.

Jag vill ha fint väder så att jag kan sitta ute på ballkongen och äta frukost. Och så att jag kan ta långa promenader i solen. Nästa vecka låter det som att vädret ska bli bättre. Men orkar man vänta?

Min kusin och hennes sambo fick en liten flicka igår. Stort grattis till er!

Nu gör jag ett nytt försök med sömnen.




Kommentarer
Skrivet av: Kicki eller Pether

Jag hoppas att du skriver här Marcus får barn!! :)

2009-06-16 - 15:54:50
URL: http://allahososs.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0