Uppe med tuppen


Ja, frågan är om jag ska jobba idag? Det är tjorv med mitt schema, och igår började alla vi på service på ett nytt schema. Grejjen är att jag vet fortfarande inte hur mitt schema ser ut, eftersom att dom skulle ändra just schemaraden som jag går på. Det hade ju varit bra om alla raderna var färdiggjorda till igår då nya schemat började gälla. Så jag fick ringa igår och höra mig för om jag skulle jobba eller inte. Och hur det såg ut nu i veckan. *** skulle kolla upp det och sen höra av sig till mig, men jag har fortfarande inte hört någonting.

I fredags så fick vi äntligen hämta våra ringar. Och dom blev så himla fina! Vi är jättenöjda! Bilder på dom kommer senare. Efter att vi hade hämtat dom så for vi och handlade lite, och sen hämtade vi upp lillebror, så han följde med oss hem och åt middag med oss.

I lördags kväll kom svärföräldrarna över på middag, jättetrevligt! Dock så blev jag så himla trött på slutet. Så jag ramlade direkt i sängen när dom gick hem.

I söndags
efter att jag slutat jobba så hämtade vi upp pappa och Zorro, så dom följde med oss in till stan. Jag och Zorro blev avsläppta hemma, sen for Tommy och pappa vidare för att montera extraljus på bilen. Jag och Zorro gick och hälsade på Sara, som sen följde med oss hem. Vi surrade och spelade Scene It. Efter ett tag så kom gubbarna hem, och då blev det middag. Sen satt vi alla och fikade och kikade på film. Mycket trevligt! Sen skjutsade vi hem pappa och Zorro till Lit.

En väldigt trevlig helg :)

Kommentarer
Skrivet av: Kicki eller Pether

Å så mysigt =) Hoppas det löser sig med schemat där nu då!! Pusspuss

2009-01-20 - 07:26:55
URL: http://allahososs.blogg.se/
Skrivet av: Annie

Låter som en ganska härlig helg gumman! Hoppas vi ses snart! Pussar!

2009-01-20 - 07:36:35
URL: http://annelie86.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0