Underbart!


Vi hann ut till Frösön efter att Tommy slutat jobbet. Vi visade upp våra idéer och bokade våra tider. Vi fick våra tider samma dag, så den tredje juni ska vi sitta från 10 och framåt och gadda oss :). Både Moa och Mia hade bokningsstopp, och Anette var fullbokad fram till juni. Men men, den som väntar på något gott..

Behöver inte vänta speciellt länge. Anledningen till att vi inte gick till Pekka var för att jag vet att det brukar vara lång väntetid där. Men jag frågade Tommy om vi inte bara kunde kika in där och höra oss för om tider. Och det gjorde vi. Nu på tisdag, så ska jag påbörja min tatuering. Perfekt eftersom att jag får lön då! Sen ska jag få göra färdigt tatueringen en och en halv vecka senare. Snacka om att jag längtar som en tok! Behåller även min tid den tredje juni :)

Kommentarer
Skrivet av: Annie

Tack för igår gumman! Längtar så mycket utomlands nu! =) Puss!

2009-01-24 - 07:53:28
URL: http://annelie86.blogg.se/
Skrivet av: Kicki eller Pether

Är det två tatueringar du ska göra då alltså? Eller är det samma du ska göra hos Pekka som hos Anette? Tänk på att Pekka är Mycket dyrare än dom på Man´s ruin och att om man delar upp det hos olika så kostar det mycket, mycket mer.

Pusspuss

2009-01-24 - 08:28:16
URL: http://allahososs.blogg.se/
Skrivet av: cissi

läs min blogg babe! <3

2009-01-24 - 20:43:27

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0