Härliga morgon!


Jag vaknade ganska precis 02.01 i natt av att Tommy hade smask-maraton. Så fort jag rörde på mig så började han smaska, och när han rörde på sig så smaskade han ännu mer.

Fast egentligen, vad gör väl det? Han är världens finaste, och han är ännu lite finare när han sover. Så jag har legat och bara tittat på honom i säkert 2 timmar. Och rätt som det är så klappar han mig lite på rumpan, och rätt som det är så klappar han mig på huvudet. Sötnosen!

I lördags så blev det en riktig ordentlig storstädning av badrummet.
Och jävlar i mig vad skitigt det var!

- Jag torkade av alla rör
- Jag torkade väggarna
- Vi drog fram tvättmaskinen så att jag kunde skrubba golvet där
- Jag skrubbade rent golvet under badkaret
- Jag rensade avloppet under badkaret
- Jag rengjorde hela toalettstolen
- Jag rengjorde badkaret
- Jag rengjorde handfatet + under handfatet

Jag rengjorde varenda liten pinal där inne! Och gud vad skönt det kändes att ta sig en dusch i ett alldeles nystädat och fräscht badrum! Dock så blev jag sängliggandes sen på grund av ryggen.

I söndags så hade vi tvättstuga. Vi har ju egen tvättmaskin i lägenheten, men vi har bestämt oss för att börja tvätta i tvättstugan också. Har vi någonting som måste akuttvättas så gör vi det hemma, men resten tvättar vi i tvättstugan. Vilket fall som helst, när vi skulle gå hem från tvättstugan efter att ha laddat andra omgången tvätt så halkade jag och landade pladask på rygg. Och ni kan ju gissa hur det gick? Skitdåligt! Så jag blev liggandes, och Tommyälsklingen hjälpte mig när jag skulle kliva upp eller vända på mig.

Så jag fick vackert lov att sjukanmäla mig igår. Skulle ha jobbat 16.15 - 20.30. Så nu håller jag på att vila upp mig tills på torsdag, för då måste jag åka och jobba.

Nej, nu ska jag snart pussa älskling hejdå, sen ska jag försöka stappla mig fram till köket och göra lite gröt.

Kommentarer
Skrivet av: Annie

Aj med ryggen! =( Hoppas du blir bättre snart! Puss!

2009-01-13 - 11:34:00
URL: http://annelie86.blogg.se/
Skrivet av: Emelie

usch fy vad hemskt. Hoppas verkligen att det ska läka på snabbt... är så jobbigt med ryggont

2009-01-13 - 23:38:33
URL: http://emedfalk.blogg.se/
Skrivet av: GurriGurran

Jag hoppas också att du blir bättre i ryggen snart! Tack för att du kommenterade :) Tror du att jag mste bleka först?

2009-01-14 - 09:33:44
URL: http://nogg.se/gurran

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0