Surt!


Jag var precis påväg att gå till bussen för att åka till jobbet då jag börjar känna mig lite illamående. Två sekunder senare så står jag med huvudet nere i toalettstolen och kräks. Jag har aldrig kräkts så lite nån gång, det var verkligen pyttelite. Sen mådde jag lite illa i ungefär fem minuter, och sen har det varit bra.

Så jäkla surt att behöva missa två arbetsdagar på grund av det här. För nu måste jag vara symtomfri i minst 48 timmar, vilket betyder att jag inte kan jobba på söndag heller.

Kommentarer
Skrivet av: Annie

Men du vet gumman, det finns ju annat än magsjuka som ger illamående på morgonen ;) Puss!

2009-02-07 - 09:42:32
URL: http://annelie86.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0