Huvva!


Jag köpte en lång, stor, rund kudde på Ikea för ett antal år sen. Jag som har problem med ryggen tycker inte om att ligga helt rak i sängen när jag ska sova. När jag ligger på rygg så vill jag ha benen upphöjda en aning, så därför har jag använt den kudden och lagt den under knäna för att avlasta ryggen lite. (Jag känner själv att jag avlastar ryggen på det viset.)

Efter avslöjandet om dunindustrin så sa jag till Tommy att ingenting med dun kommer innanför våra väggar, och om det skulle finnas någonting med dun så ska det ut fortare än kvickt. (Kan säga att det även gäller äkta päls m.m. Skulle aldrig ta på mig något sånt!)

Tommy frågade mig ikväll vad som fanns i den här runda kudden från Ikea. Jag tänkte efter en stund, och började må illa när jag faktiskt kom på vad innehållet var. Dun. Nu ska jag inte säga med säkerhet att det är äkta dun, men det spelar ingen roll. Kudden ska bort.

Kommentarer
Skrivet av: Maria

Tack så mycket! :)

2009-02-16 - 07:43:13
URL: http://mariaviolaeriksson.blogg.se/
Skrivet av: Kicki eller Pether

Men å andra sidan så är den ju redan köpt och gåsen(eller vilken fågel som nu blivit plockad) redan skadat.. kanske bättre att den kommer till användning så gåsen fick skadas men iaf fick dö av en orsak? Hmm.. undrar om man fattade det där eller om det bara lät bra i mitt huvud. Jaja, Eller så kan du kanske sälja den?.. då slipper du ha den, men samtidigt slipper någon köpa en NY kudde med skiten i?

=)

2009-02-16 - 10:03:55
URL: http://allahososs.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0