Grattis!


Vill gratulera min älskling som fyller 28 år idag




Tommy fick sina födelsedagspresenter ett par dagar för tidigt, men det var för att han skulle få möjlighet att vara med och titta ut dom själv. Han fick ett par simglasögon, också fick han World Of Warcraft 'startpaket' eller hur man säger :P. Sen klev jag upp tidigt i morse och lagade frukost åt honom :)

Tommy fick också bestämma vad han ville ha till middag idag, och då ska vi laga friterad kyckling och fläskfilé. Önska mig lycka till med matlagningen :)

Kommentarer
Skrivet av: GurriGurran

Jajjemensan å jag kommer å käkar upp maten! Neeeerå GRATTIS TOMMY :D Hehe, vi ses imorgon! Puss puss

2009-02-20 - 15:04:40
URL: http://nogg.se/gurran
Skrivet av: Kicki eller Pether

GRATTIS TOMMY! Hälsa grattis från oss!!!!



Hoppas han klara sig från att bli beroende av WoW.. dom flesta blir ju tyvärr det.

Jag tycker det är ett hemskt spel eftersom det kostar massor av pengar för folk, och det har kostat många personers jobb osv.

Men jag vet ju att du o Tommy är tuffingar, så det kommer ju gå bra :)

Du kan väl dra han i öran om han sitter där för mycket?? :)

Hoppas du inte vart arg för det jag skrev.. ville bara säga så man kan vara lite extra uppmärksam om man inte visste.

PUSSPUSS!!!

2009-02-20 - 19:49:44
URL: http://allahososs.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0