Senaste tiden


- Efter att vi kommit tillbaka från Åre så hann jag vara hemma ett dygn ungefär, sen for jag till Lit och jobbade tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag.

- Johnny och Wenke kom på besök förra helgen. Så vi träffades allihopa och åt middag hemma hos Karin och Evert.

- Jag har varit magsjuk.

- Vi har börjat lite smått med att packa och rensa inför flytten. Så just nu ser det ut som ett bombnedslag här hemma! Antagligen så kommer vi att få börja flytta in runt jul.

- Igår blev vi bjudna på middag hos Karin och Evert. Eva, Göran och Madelene är på besök i helgen, jättekul att träffa dom!

- Efter middagen så for vi iväg till Kicki och Pether som hade glöggprovning. Även om det inte blev någon glögg för min och Tommys del så var det jättemysigt. Och som vanligt jättegott fika! Dock så kunde vi inte stanna så länge :(

- Idag ska vi börja att rensa lite i förrådet. Och mellan varven så ska vi hinna tvätta. Sen måste jag ta mig i kragen och plocka ihop lite här hemma. Nog för att vi håller på att packa och så, men jag vill försöka ha lite ordning och reda här iallafall.


Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0