En lista.

Snodde listan av Louise


PERSONLIGT

Namn - Sarah.
Hemstad - Östersund.
Ögonfärg - Blå/grå/grön.
Hårfärg - Mörkbrun.
Längd - 160 cm.
Högerhänt/vänsterhänt - Högerhänt.
Skostorlek - 36, 37, 38.
Skor idag - Inga. Barfota.
Mål för året - Att hitta ett nytt, större boende.
Mest använda fras på msn - Asg.
Det första du tänker på när du vaknar - Vad är klockan?
Mest saknade minnet - Min barndoms somrar.


FAVORIT

Färg - Vinröd.
Mat - Tommys kyckling.
Sport - Simning.
Djur - Hund.
Glass - Ben & Jerry's Caramel Chew Chew.
Affär - Ica Kvantum.
Sallad - Helt vanlig grönsallad med couscous, rapsolja och lite flingsalt på.
Skådespelare - Mikael Persbrandt.
Nummer - 7.
Årstid - Sommar.


VÄNNER & LIVET

Vad vill du bli när du blir stor - Livsnjutare.
Hur vill du dö - Jag vill dö utan krämpor när jag sover.
Vem av dina vänner är mest lik dig - Svårt. Men jag och Tezz är ganska lika varandra till sättet.
Vem är mest högljudd - Jag kanske :)
Vem får dig mest att skratta - Johnny, Tommys storebror :)
Vem har du känt längst - Kicki.
Vem är blygast - Vet faktiskt inte.
När grät du mest - När mamma dog.
Bästa känslan - När man känner att man har gjort en god gärning för någon.
Värsta känslan - Ångest.
Vart vill du bo i framtiden - I ett fint hus, lite avsides, men ändå inte långt ifrån allting.
Hur länge tror du att du kommer leva - Jag tror att jag kommer att bli runt 90 år.


HAR DU NÅGONSIN

Varit kär - Ja, jag är kärare än någonsin nu :)
Moonat nån - Öh, nej.
Rymt hemifrån - Hihi, ja :)
Föreställt dig ditt ragg naken - Möjligt.
Tänkt på självmord - Ja.
Sovit utomhus - Ja.
Gråtit i skolan - Ja
Velat bli modell - Nej.
Varit otrogen - Nej.
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - Oja!
Sett en död människa - Ja.
Druckit alkohol - Ja.
Använt droger - Nej.
Ätit sushi - Nej.
Varit på scen - Ja.
Snattat - Ja, ett par trosor när jag var 13 år.
Retats - Det har nog hänt.
Blivit nerslagen - Ja.

Kommentarer
Skrivet av: TuffLoysan

Meeen att ja inte tänkte på Persbrandt som favvoskådis =)

2009-08-26 - 08:31:55
URL: http://tuffloysan.blogg.se/
Skrivet av: Kickan

Jag snor den från dig... bara så du vet :)

2009-08-27 - 22:37:15
URL: http://kick86.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0