Jäkla skit!


Tack för kommentarerna i det förra inlägget. Det fick mig faktiskt att må bättre! Puss på er!

Nu till något annat. Lägenheten som vi älskade blev såld idag. EN dag före vi skulle på banken och få lånelöfte. Det är så typiskt. Så nu sitter jag och älskling med varsin dator och kollar på tänkbara boenden. Som pappa sa: Deppa inte ner dig för det här nu. Det var nog inte meningen att ni skulle ha den där lägenheten. Det kommer fler möjligheter.

Nästa vecka så ska jag förvandlas från en lat sjusovare till en hårt arbetande hemmafru ;P. Jag ska sätta igång och baka matbröd och mycket annat och göra storkok på bland annat Chili Con Carne. Har ni några bra recept (på vad som helst. Mat, bröd osv) så är det bara att maila mig [email protected].

Och nu till helgen så ska vi troligen fara ut till skogen och plocka bär. Hoppas på att hitta mycket lingon och blåbär!

Någon som äger mycket vinbärsbuskar som man kan få plocka lite av?

Kommentarer
Skrivet av: Kicki eller Pether

Skönt att höra att du mår bättre!! Nyfiken på vad som har hänt!



Lingon kan du nog glömma nu! Du får nog vänta några veckor till iaf!!

Hit får du gärna komma och plocka svartvinbär.. sen har vi ett riktigt "smultronställe" fast med rödvinbär där vi plockar, det går på några minuter så har man flera liter för det är verkligen enorma klasar där! Dessutom är det världens bästa lekplats med lekstuga och spis och allt där, så vi går gärna dit med Agnes. :)

2009-08-25 - 19:22:13
URL: http://allahososs.blogg.se/
Skrivet av: Moster

Har en massa vinbärsbuskar.. gör inte av me alla vinbär.. så kom å ta det ni vill ha :)

Kram på er

2009-08-25 - 22:46:05

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0