Here we go


Okej, nu ska jag klargöra några saker här. Det finns folk som både tycker och tror det ena och det andra om mig och jag är en sån person som lätt tar åt mig av saker. Speciellt negativa.

1. NEJ, jag är varken bisexuell eller lesbisk (nu menar jag absolut inte att det är negativt att vara homo eller bisexuell) och vill därmed inte "komma ut ur någon garderob". Jag kan visst tycka att kvinnor är vackra, och alla har vi väl "tjuvkikat" på någon av samma kön i duschen. Jag har även hånglat med 3 olika tjejer (i berusat tillstånd) som alla är mina vänner. Men innebär det automatiskt att man är homo eller bisexuell?

2. JA, jag lider av fetma och mår mycket dåligt över det. Jag klär varken i bikini, baddräkt eller tighta kläder. Jag ser inte bra ut, och jag har inte heller en fin rumpa. Jag borde be om ursäkt för att överhuvudtaget vistas ute så som jag ser ut. Jag ÄR medveten om det här och behöver inte påminnas om det.

3. DET ÄR MÖJLIGT, att jag i vissas ögon inte är en bra vän. Man kan inte tycka om eller komma överens med alla. Men varför hymla om det?  Vill man inte vara min vän så behöver man inte det.


Tack för mig

Kommentarer
Skrivet av: Ida

Men gumman då. Vad har hänt? Du är vacker, en bra kompis och den bästa sarah som finns i hela världen! Älskar dig!

2009-08-24 - 11:17:33
URL: http://jenkka.blogg.se/
Skrivet av: Annie

Men herregud vad är det för människor som går runt och säger det?!

2009-08-24 - 13:20:30
URL: http://annelie86.blogg.se/
Skrivet av: svärmor

skit i de knäppa människorna, du är både söt och fin, det är väl någon som är avundsjuk förståss

Jag råkar också veta att Tommy gillar din rumpa ;-))

Jag tycker mycket om min svärdotter så sträck på dig

2009-08-24 - 14:28:02
Skrivet av: svärmor

skulle skriva Kramar svärmor också :-)))

2009-08-24 - 14:29:30
Skrivet av: Anonym

Du är både fin och söt Sarah och du är den bästaste vännen man kan ha, så det så. Kram från MaSa

2009-08-24 - 19:33:15
Skrivet av: Kicki eller Pether

Jag blir alldeles paff... trodde inte du hade en endaste ovän och trodde inte heller att någon kunde säga ett ont ord om dig.. det kan inte ha varit någon som varit din vän som sagt nåt sånt här? För om dom varit din vän någon gång så borde dom veta bättre. Jag tycker du är en jätte bra vän Sarah. Och jätte fin också.

2009-08-25 - 09:45:52
URL: http://allahososs.blogg.se/
Skrivet av: Sofie

Glöm inte bort att du är värdefull!

2009-08-25 - 10:25:34
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se
Skrivet av: Jessica

haha ja känner dig faktist inte överhuvud taget utan kom hittade din blogg bara så där:)

Och ja tycker inte att jag fått uppfattningen över att du har varit lesbisk lr nån dålig vänn,

Och du ska vara nöjd med dig själv och din kropp för du verkar vara en jätte fin människa:)

2009-08-26 - 10:34:50
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Skrivet av: cissi

Men är det omöjligt att ogilla dig?

Jag tycker att det är väldigt knepigt att folk känner behöv av att prata skit om andra.

saknar dig! puss

2009-08-27 - 10:27:44
URL: http://cecilianielsen.blogg.se/
Skrivet av: kickan

Måste tillägga att du är absolut INTE är tjock!



Dessutom så har jag aldrig i hela mitt liv använt biki,jo när jag for till turkiet eftersom jag inte känner något där så då passade jag på,plus att ingen bryr sig där... vissa gick runt nakna? jag skäms över min mage och har slutat käkat godis m.m jag jobbar med min vikt ska du veta.



Ha de gött sara.

Kram kickan

2009-09-02 - 02:27:58
URL: http://kick86.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0