Helgen


Jag somnade vid 22 nånting, och vaknade för en timme sen. Så många timmar i stöten har inte jag sovit på snart en vecka. Några dagar har jag klivit upp i normal tid, och varit vaken hela dagen, varit trött och gått och lagt mig i bra tid på kvällen. Men det spelar ingen roll hur trött jag har varit, jag har ändå inte kunnat sova. Jag måste nog ringa hälsocentralen idag.

Helgen har varit jättebra. I fredags så fyllde Agnesgosen 1 år. Och då for vi dit, jag, Tommy och Sara och grattade. Fikade jättegoda tårtor och kakor. Tack så mycket för ett mysigt kalas! :) Bilder från kalaset kommer.

Efter kalaset så for vi ner på stan och köpte mat på Asia. Smarrigt! Sen åkte vi på kvantum och handlade lite. Och efter det for vi hem till oss. Sara hängde med, och vi tog oss en cider och ett glas vin. Jag klippte Saras hår, vi spelade lite GH, vi spelade lite kort. Tråkigt nog så blev alla trötta ganska snabbt, så det blev en tidig kväll. Jag var riktigt riktigt trött, men sov ändå ingenting den natten. Somnade vid 9 på lördagmorgon och sov till 11.

Efter att jag vaknat i lördags så orkade jag inte med så mycket annat än att ligga på soffan och kika på tv. Jag slumrade till i kanske 20 minuter, sen väckte Tommy mig och talade om att vi var bjudna på middag hos Karin och Evert. Eftersom att vi hade Zorro i helgen så tog vi bilen ner till dom. Eftersom att W är rädd för stora hundar, och eftersom att Zorro älskar att ligga i bilen så fick han göra det. Eftersom att vi inte visste hur länge vi skulle bli där så ville vi inte lämna honom hemma. Självklart vevade vi ner alla rutorna, och självklart gick vi ut till honom och gav honom vatten och rastade honom.

Vi blev iallafall bjudna på god mat. Tacos :). Alla Tommys syskon med familjer var där, och det var jättetrevligt! :) Vi tjejer satt och pratade massa roligt i köket, medans karlarna satt i vardagsrummet och skrattade åt något tv-program :)

Igår natt så sov jag förstås ingenting heller. Jag somnade vid 10.30 på morgonkvisten och sov till 14. Då kom pappa och hämtade Zorro, och efter att dom åkt så satte vi igång och städade. Jag stog mest för städningen, Tommy var duktig och fixade med tvätten och middagen. Min älskling är en riktigt skicklig kock. Igår gjorde han potatisgratäng och kassler, och det blev så gott.

När vi åt middag så kom Ida. Och en stund senare så kom Lotta, Emelie och Rebekka. Vi fikade och surrade en stund, och jag berättade om mina framtidsplaner. Jättemysigt :)

Idag ska jag plocka lite här hemma tänkte jag. Städa lite skåp och så. Sen på eftermiddagen så tänkte jag gå ner till Annelie och umgås lite. Kicki och Agnes kommer också :)

Måste ju också tacka er alla för kommentarerna om min blogg :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0