Så glad!


Något roligt: Jag har äntligen fått lite jobb! Vilket jag är så himla glad för. Inte bara för lönens skull. Jag har varit så fruktansvärt rastlös dom senaste veckorna. Jag har saknat jobbet.

Också roligt:
Tommy har fått löneökning på ett par hundra i månaden. Det kanske inte låter mycket, men det är mycket för oss!

Någonting tråkigt: Tommy vet inte vart han har lagt sin förlovningsring. Han har inte på sig den när han jobbar vilket jag förstår. Jag har letat lite här hemma, men kan inte hitta den. Tommy har letat på jobbet men den finns inte där heller. Hoppas att den dyker upp snart!

Ännu en rolig sak: Vi ska titta på lägenhet idag. En 3:a i höghuset brevid vårat.

Kommentarer
Skrivet av: MaSa

Så kul att du är glad vännen :) Det är jag med. 1a maj flyttar jag ihop med Diana i Falkenberg. Vi har skaffat oss ett jättefint radhus med fin braskamin i vardagsrummet. Så mysigt. Sänder dig ett flyttkort sen :) Kramis

2009-04-08 - 14:43:06
URL: http://blogg.swegraf.se
Skrivet av: Annie

Nej va tråkigt, hoppas ni hittar ringen! Puss!

2009-04-09 - 21:37:55
URL: http://annelie86.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0