Nattliga aktiviteter


Nu har jag verkligen fått svart på vitt att jag gör mycket galet i sömnen. Tydligen så hade jag skickat ett mms till Tommy igår kväll / i natt, med en bild på mig själv då jag sover.

För nåt år sen så skrev jag med en kompis på msn, i sömnen! Hur man nu lyckas med det vet jag inte. Som Kicki sa, att man är väl i ett tillstånd då man varken sover eller är vaken.

Så bli inte brydd om just Du får ett mms eller sms, eller till och med ett samtal av mig, och jag inte kommer ihåg nåt.

Kommentarer
Skrivet av: TuffLoysan

Hahah..faan va sjukt. Inte visste jag man kunde göra sånt i sömnen.

2008-09-15 - 22:59:37
URL: http://tuffloysan.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0