I morse klev jag upp halv 7


Jag var inte trött, det tog inte emot att kliva upp. Jag kände mig utsövd och pigg för en gångs skull. Drack kaffe i godan ro, och sen tog jag en lång och härlig dusch, vilket nog var det bästa jag har gjort på hela dagen. Efter min dusch så luktade det Aloe Vera schampo i hela huset :)

Haha, idag var det faktiskt jag som väckte pappa. Tyckte att han kunde få ta en riktig sovmorgon för en gångs skull, så vid halv 10 väckte jag honom.

Efter frukostbestyret så for vi in till stan. Gick och kikade på födelsedagspresenter åt Ida, och både jag och pappa hittade jättefina saker. Hoppas verkligen att hon kommer att tycka om dom. Eller, det vet jag att hon kommer att göra :)

Nu ska jag alldeles strax sätta igång med middagen. Ida kommer hit om en stund, och då ska hon få sig lite till livs. Sen ska hon få hjälpa mig att färga mitt hår. Eller ja, jag tänkte pröva slinga det. Så vi får se hur det går.

Ne, dags att sätta igång nu.

Kommentarer
Skrivet av: Maria

Du får jättegärna skicka ett mail till mig så jag har din mailadress. Ska se om jag hittar någon bild eller så jag kan tänka mig att ha antingen som bakgrund eller som header(?).

Tusen tack för att du är beredd att ta dig tiden! Kram

2008-09-30 - 21:13:17
URL: http://mariaviolaeriksson.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0