Mycket bra lördag


När jag kom till Torvalla på lördag eftermiddag så hämtade jag först upp Sara. Sen gick vi vidare bort mot Tommy. Han mötte mig i dörren med tre vackra rosor och ett kuvert, innehållande ett jättefint kort och belgisk choklad. Tack ännu en gång gubben!

Han skämmer bort mig, och får mig att känna mig speciell och värdefull. Och det är precis vad Du är Tommy. Speciell och värdefull. Jag tycker så himla mycket om dig!

Efter en stunds pussande och kramande så gick vi tre ner till Annelie och Andreas. Så småningom så kom resten av gänget. Annelie och Andreas hade lagat god mat, Kicki och Pether hade gjort god efterrätt. Tusen tack för det! Vi spelade Guitar Hero och Wii Fit. Jag fick avnjuta en å annan whiskey. Det blev mycket skratt och jag hade så himla himla kul!

När kvällen började rundas av så blev det fotografering av oss fyra tjejer ute i hallen. Vi tokade på och skrattade, och till slut tror jag att alla stog och fotade oss. Hihi :D

Tack för en sjukt rolig kväll! Måste göras om snart :)

Kommentarer
Skrivet av: Maria

Det vore jättesnällt om du vill göra det! Jag kan ju skicka över lite bilder på msn någon gång. Med lite tur kan jag försöka fixa bilder själv, har photoshop. Men jag är ganska dålig med det också =/

Jag har kollat den sidan, men jag förstår ingenting. Ha det bra! Kram

2008-09-29 - 11:59:45
URL: http://mariaviolaeriksson.blogg.se/
Skrivet av: Kicki eller Pether

Tacktacktacktack för allt tok hos Annie. Svara i telefon toktroll. PUSS

2008-09-29 - 21:43:52
URL: http://allahososs.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0