Helgen


I fredags
så for jag in till stan och mötte upp Tommy, Annelie, Johnny, Kicki och Pether. Vi gick på Asia och åt goood mat :). Vi skippade bion, och satt och hade det gött på Asia en stund till istället.

Sen avvek Annelie och Johnny, så vi andra promenerade hem till Kicki och Pether. Där tog vi oss nån öl och nån cider. Kickis bror och Pethers bror kikade förbi. Vi pratade, skrattade, rökte lite vattenpipa och hade det allmänt trevligt :)

Vi spelade Pictionary, vilket var sjukt roligt! Det var länge sen jag skrattade så mycket. "Skit i stöveln" :D. Min underbara Tommy tog nattbussen till Torvalla och lånade en bil för att skjutsa hem mig. Tack underbara du!

Tack Kicki och Pether för att ni tog initiativet till en jätterolig kväll. Ni är guld värda!


I lördags så kom moster, mosters fästman och deras lilla Alfons, som inte är speciellt liten längre. Killen har ju växt hur mycket som helst sen jag såg honom sist, i juli. Oj oj oj. Kul att träffa dom iallafall.

På kvällskvisten så kom Lotta och Tezz förbi. Efter en stund kom Emelie också. Eftersom att inte Ida visste om att Tezz var hemma, så åkte vi och överraskade henne. Vi drack kaffe och fnittrade som aldrig förr. Sen åkte jag, Lotta och Tezz till Rödön där Tezz skulle hoppa av. Sen skjutsade Lotta mig till Torvalla.

Så jag överraskade Tommy sisådär 23.30 i lördags kväll. Vi låg och mös i soffan länge, länge. Underbara man! Ida och herr M kikade förbi hos Tommy vid 03.00 tiden. Herr M erbjöd sig nämligen att köra från Lit till Torvalla för att skjutsa hem mig till Lit igen. Dom skulle ändå ut och finåka lite :). Vi satt och kikade på Youtube-klipp med Stupid Cats, och höll på att garva ihjäl oss!

Efter en stund så begav vi oss bort mot Herr M:s lägenhet och inspekterade den. Sen for vi vidare mot Lit. Väl i Lit så tog vi en extra sväng bort mot Litsnäset och ända bort till Aspåsnäset! Den här karln gillar nämligen att köra bil.

Gick väl och la mig runt 06.00 tiden i morse. Så idag har jag varit hyffsat slö. Men väldigt nöjd med helgen :)

Kommentarer
Skrivet av: Ida

haha ja herr M gillar ju att köra bil han.. :) Och mycket annat också.. :P

2008-09-22 - 08:35:35
URL: http://jenkka.blogg.se/
Skrivet av: Annie

Låter som du hade en härlig helg! =) Jag hoppas att jag är en lika underbar och fin vän som du är! Puss!

2008-09-22 - 09:02:01
URL: http://annelie86.blogg.se/
Skrivet av: Kicki eller Pether

Låter superhärligt!! Tack så mycket för att du(ni!) kom, du ska veta att jag hade så otroligt kul med. =) Puss

2008-09-22 - 21:17:42
URL: http://allahososs.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0