Äntligen har jag fått lite mer jobb

Jobbar hela den här veckan. Eller ja, på lördag verkar jag bli ledig, men då tänkte jag vila upp mig inför jobbpasset dagen därpå.

Mina kära vänner Annelie och Andreas åkte till Bulgarien igår. Hoppas att ni har det jättebra där! Det är ni verkligen värda.

Har just beställt nya linser. Jag trivdes jättebra i grönfärgen som jag har haft nu, men jag ville pröva en annan färg den här gången. Så det blev den här färgen.

På fredagkväll ska jag äntligen träffa T igen. Och vad vi ska hitta på håller jag hemligt än så länge :P

I söndags var jag som sagt på dop. Jättejättefint dop! Och det var så himla fint ordnat. Tack så mycket för att jag fick komma. Och stor puss på Agnes :)

Ne, nu ska jag återgå till mitt samtal med T :)

Kommentarer
Skrivet av: MaSa

Ja då jag fick mailet :) Vet inte om jag grinat så mycket nångång när jag läste det. <3 puss och kram.

2008-09-03 - 09:17:10
URL: http://blogg.swegraf.se
Skrivet av: Gurrigurran

Vilken fin färg på linserna. Men du, är det bara färgade och utan styrka? Det var ju inte särskilt dyrt när dom räckte i tre månader.. Jag har alltid velat haft JÄÄÄÄÄTTE mörka ögon.. Typ nästan svarta. Men jag skulle vilja ha linser med styrka då jag inte ser nåt utan glasögon :P Puss sötis

2008-09-03 - 16:19:30
URL: http://nogg.se/gurran
Skrivet av: Kicki eller Pether

Synd bara att dom inte är mer verkliga, är alla så, eller finns det linser som är mer "trovärdiga"? Eller det kanske handlar om färgval..? Jag vet ju ingenting om det där. :P Tycker iaf också att du ska testa en ny färg =) Puss

2008-09-04 - 09:34:08
URL: http://allahososs.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0