Tisdag


Sen jag träffade Tommy så har mina "sömnproblem" sakta börjat sina bort. Jag kliver upp hyffsat tidigt och är vaken hela dagarna. Det känns bra faktiskt :)

Jag har bestämt mig för att jag ska flytta alla mina saker från Lit. Tommy ska prata med sin pappa om han har något förslag på vart jag skulle kunna förvara mina saker. Dom större grejerna är sängen, datorskrivbordet, hyllan. Sen är det sängbordet. Allt förutom sängen kan man ju montera ner. Jag överväger om sängen kanske ska få stå kvar i Lit. Vi får se.

Igår kväll så tog jag och Tommy en promenad ner till hans föräldrar. Tommy var fundersam på om dom var hemma. Det visade sig att dom var det, och att alla hans syskon med familjer var där :). Vi blev kvar där ett par timmar. Så trevligt så :)

Om en liten stund så ska jag bege mig mot Lit. Ska jobba ett par timmar ikväll. I morgon är jag ledig, och Annelie föreslog att vi skulle träffa Kicki. Det vill jag absolut! :)


Jag förstår att du är besviken. Jag skulle ha pratat med dig först om det. Förlåt.


Kommentarer
Skrivet av: Annie

Det var jättetrevligt att ni kom igår! Blev verkligen fullt hus! Ses imorrn! Puss!

2008-10-14 - 14:14:46
URL: http://annelie86.blogg.se/
Skrivet av: Sara

jaha här är man inte bjuden inte, fan va taskigt då =)

2008-10-14 - 16:03:39
URL: http://slajsara.blogg.se/
Skrivet av: Linda

Vad roligt att du blivit sambo..S O nu när du har en karl som har körkort så kan ni ju komma till Hammerdal o hälsa på mig och mitt vildskinn till prinsessa...S

Jobbar du i helgen?

Massa kramar och ett stort GRATTIS!!! S

2008-10-15 - 23:17:02
URL: http://linda0644.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0