Spännande :)


På bara en dag har mitt liv blivit så annorlunda. Det är spännande och jag är så himla glad, men jag kan inte låta bli att känna mig lite rädd och vilsen. Mycket tankar och funderingar. Tack Ida, Anna, Martin och Kicki för att ni förstår och är glada för min skull.

Förut idag så var jag och Tommy och hälsade på Kicki och Pether en stund. Vi spelade Chicago och inte helt otippat så förlorade jag. Egentligen skulle vi ha ätit middag tillsammans, men det blev lite tight om tid. Men jag hoppas verkligen att det blir av snart :)

Det blev en kort uppdatering. Nu ska jag gå och lägga mig. Det blir tidigare uppstigning än vanligt i morgon av någon konstig anledning :)


Tommy

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Men nu gumman har du gjort mig väldans nyfiken.. S

Provade att ringa dig idag men inget svar. Jag o Jasmine tänkte komma o hälsa på dig men icke sa nicke. snyft

Kram kram

2008-10-12 - 22:29:01
URL: http://linda0644.blogg.se/
Skrivet av: Ida

Det är klart jag och Martin förstår dig och tycker det är roligt för dig! Alltid här för dig gumman! Det kommer att gå bra! Hmm, ja tidigare uppstigning blir det ju då.. :P

2008-10-12 - 22:32:19
URL: http://jenkka.blogg.se/
Skrivet av: Emelie

Jag blev också nyfiken =). Berätta, vad är de som hänt? ;) Är det en bulle i ugnen eller en förlovning kanske? :)

2008-10-12 - 22:57:07
URL: http://snorkfrokens.bloggspace.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0