Bra start på dagen


Klev upp strax innan älskling skulle fara på jobbet. Så jag har varit vaken sen 6. Efter att Tommy gick så satte jag igång en panna kaffe. Härligt att kunna ta sig en kopp kaffe till nyhetsmorgon tänkte jag.

Mm, visst. Jag slog igång tvn och förstärkaren. Men jag fick inte igång ljudet! Blir helt tokig. Har försökt på alla tänkbara vis att få till nåt ljud, men förgäves. Så jag tänkte att jag skulle spela lite Ducktales. Men ne, fick inte till det heller. Men då tittar jag väl på en film då, men NEJ, inte ens det fick jag till. Så nu sitter jag här med mitt kalla kaffe och tittar på nyhetsmorgon, utan ljud.

Jag går nog och lägger mig igen,

Kommentarer
Skrivet av: Bella

HAHA! Ja, livet är hårt, grymt sa grisen :D

2008-10-29 - 08:57:53
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Skrivet av: Kicki eller Pether

Skrattar lite för mig själv här.. stackars Sarah! :) Puss*

2008-10-30 - 10:30:24
URL: http://allahososs.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0