Utmanad av Kicki


Jag är utmanad av så många att jag inte orkar med alla utmaningar, men jag valde en iallafall.

1. Är du nöjd med ditt namn eller önskar du dej ett annat? Jag är nöjd.

2. Saknar du något i ditt liv? Ja.

3. Sommar eller vinter? Sommar.

4. Vad var det första du la märke till hos din partner, som du föll för? Charmen.

5. Vilken är den bästa julklapp du fått? Svårt. Kommer inte på någonting nu

6. Påverkas du av media, och alla s.k ideal? Ja, tyvärr så gör jag det.

7. Vart i världen skulle du helst vilja leva? I närheten av vänner och familj, precis som jag gör nu.

8. Finns det något du ångrar att du gjort? Massvis.

9. Hur många barn vill du ha? Ett, möjligen två.

10. Har du återkommande drömmar? Ja.

11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då? Tommys underbart goda kyckling som är min nya favoriträtt!

12. Märkes kläder eller inte? Jag köper och använder kläder jag tycker om, och sen om det är märkeskläder eller inte spelar ingen roll.

13. Vart ska du/ni fira jul? Hos Annelie, Andreas och Evangeline :D

14. Har du ett Nyårs löfte? Nej. Inte än iallafall.

15. Vad har du för planer för dagen? Eftersom att det är ny dag nu då så har jag himla mycket jag ska göra. Städa, tvätta, bädda rent i sängen, ta ett bad, längta efter Tommy, också kommer svärföräldrarna hit på middag :)

Jag utmanar: Alla!


Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0