Fullt upp


Igår var det fars dag. Vi var hem två gånger till Tommys föräldrar och fikade. Mums! Vi bjöd Johnny och Wenke på middag. Och håll i er nu! Nummer ett: JAG lagade maten igår. Nummer två: Jag lagade fisk, och åt det faktiskt, och det gick bra :D

Igår kväll skjutsade Tommy mig, Sara och Annelie hem till Kicki. Vi kikade på tv, surrade om allt möjligt och gosade med Agnes. Jättekul! Älskar att umgås med er tjejer!

I lördags jobbade jag. Skulle ha jobbat igår också, men det gick ju som det gick. Jag tog mig inte iväg på jobbet. Efter jobbet i lördags så for jag hem och tog en snabbdusch, sen raka vägen till Barnens hus för att köpa födelsedagspresent åt Elias, och sen hem till Anders och Jessica där det var födelsedagsfirande för både Elias och Jessica. Det var väldigt trevligt, enda tills jag fick fruktansvärt ont i ryggen. Så vi åkte hem efter en stund.

I fredags så hade vi fullt upp. Vi var ner på stan och uträttade lite ärenden, fixade bland annat ett busskort till mig. Köpte hårfärg gjorde jag också. Så nu är jag riktigt rödhårig. Det blev så mycket färg över, och Tommy ville gärna färga håret han också, så han är också rödhårig. Sen var vi och storhandlade mat. En pinfull vagn plus lite till för dryga tusenlappen. På kvällen där så kom Johnny och Wenke över på middag. Tommy lagade sin goda kycklig, som jag ÄLSKAR.

Det händer så mycket nu för tiden, och jag älskar det. Vi åker och hälsar på Tommys föräldrar och syskon, dom kommer och hälsar på oss. Sara kikar förbi då och då, vi åker och hälsar på Kicki och Pether ibland. Vi hittar på saker mest hela tiden, och jag tycker att det är så kul. Från att ha varit jättetråkig och trött hela tiden (sömnproblem) så gör jag saker hela dagarna, jag sover som jag ska, och jag sover bra. Vilket är jätteskönt.

Ne, sista rycket nu på jobbet, sen hem och äta.

Kommentarer
Skrivet av: GurriGurran

Gud vad underbart det låter :)

Jag är så glad för din skull stumpan :)

2008-11-11 - 10:49:35
URL: http://nogg.se/gurran
Skrivet av: Kicki eller Pether

Fast hos oss hälsar ni på för sällan =( Puss

2008-11-12 - 16:13:12
URL: http://allahososs.blogg.se/
Skrivet av: Annelie

Tycker du ska uppdatera oftare kära svägerska ;) PUSSAR!

2008-11-14 - 13:54:12
URL: http://annelie86.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0