Uppdatering

Nu har jag jobbat ovanligt mycket den senaste tiden. Men det har inte gjort mig ett dugg. Jag tycker som sagt att det är sjukt kul att jobba. Jag älskar det!

Skulle egentligen ha jobbat i morgon och på lördag också, men mitt på dan idag så började jag känna mig tussig. Tog tempen som visade att jag hade feber. Och nu har jag fått en irretersam smärta i halsen. Det här kom fruktansvärt olämpligt.

Så helgen ska jag tillbringa hemma. Men sen om jag tillbringar den mesta tiden nerbäddad vette fasen. Storebror + sambo + dotter kommer, och det ska visst bli ett hejdundrandes kalas här. Nej, det är ingen som fyller år eller liknande. Men vi ska grilla, äta tårta, godis och chips i massor! Det blir nog mys det. Ska försöka hänga med så mycket jag orkar.

För nån vecka sen så hade jag äntligen en dag ledigt, så jag åkte in och fick äntligen träffa Kicki, Pether, Agnes och Rasta! Agnes låg och sov när jag kom, och hon sov länge! Hon hade varit vaken större delen av dagen innan. Så hon var nog ganska trött.


Jag blev kär så fort jag såg den här lilla tösen. Hon är så fin!
Nu längtar jag tills jag får träffa Evangeline och hennes föräldrar :)


image171

Kommentarer
Skrivet av: Kicki

Men haha! Vilken rolig bild :D :P

2008-05-08 - 22:36:53
URL: http://allahososs.blogg.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0