Shopping!

Nu är det snart dags för löning igen, och jag har börjat planera in shoppingrundor. Sen har jag gjort en liten beställning från ellos. Har varit på jakt efter ett par gummistövlar, men har inte hittat några som jag tycker om. Vill gärna ha några mönstrade, men som ändå är något diskreta. Och nu har jag äntligen hittat dom perfekta! Dom har visserligen inte jättehögt skaft, men tillräckligt höga för att det inte ska sippra in vatten om man råkar ta ett kliv rätt i en vattenpöl.



Så nu kan jag snart inte längre skylla på dåligt väder för att ta dom där välbehövande promenaderna. Fast ett par regnbrallor skulle ju inte vara helt fel förstås.

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Dom där stövlarna passar dig perfekt..*S* Skulle oxå behöva regnkläder.. Jasmine vill ju gärna ut o leka när d regnar men mamma vill inte bli blöt..*S*

Kram kram

2008-05-25 - 10:32:35
URL: http://linda0644.blogg.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0