Music

Jag har tankat nya mp3:n med så himla mycket bra musik! Just nu har jag dille på Celine Dion. Låtarna som går på repeat nu är Goodbyes (The Saddest Word), och A New Day Has Come. Så jäkla fina!

Har också tankat över Takida, Guns N' Roses, Nickelback. Och snart ska jag lägga över Hoobastank, Within Temptation, Nightwish och Metallica såklart.

Om ni har tips på låtar, album, grupper som ni tycker att jag borde höra så släng gärna in en kommentar :)


By the way, så tycker jag att Celine Dion är så fruktansvärt vacker.

image180

Kommentarer
Skrivet av: MaSa

Hej söt :) En skiva som jag tycker är bra är Melissa Horn nya skiva, Långa Nätter heter den. Mycket bra skiva. Kramis

2008-05-09 - 03:19:06
URL: http://blogg.swegraf.se/
Skrivet av: Annie

Ja självklart! Vi kan ju höra med Kicki och Sara H också så kanske vi kan träffas allihopa, så länge sen! Puss!

2008-05-09 - 20:44:25
URL: http://annelie86.blogg.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0