Fullt upp

Jag som trodde att det skulle bli mest slappande den här veckan för min del. Men icke. Det har varit nånting varje dag. I måndags blev jag inringd och jobbade hela dan. Igår städade jag hela huset, och idag for jag och pappa in till stan för att titta ut matta till golv och vägg till duschrummet nere. Om jag inte har berättat det så ska vi renovera duschrummet nere, så nu kommer det att bli massvis för oss att göra ett tag framöver.

Nu ska jag ta mig ett bad. Sen ska jag vira in mig i täcket och vila en stund. Har tankat mp3n med ljudböcker, och just nu lyssnar jag på Magdalena Graafs Det Ska Bli Ett Sant Nöje Att Döda Dig. Så nu blir det slapp för hela slanten.



         

Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0