Shopping!

I fredags så åkte jag in till stan. Tänkte se om jag kunde lyckas hitta nå fint och ha på mig på personalfesten. Och jag hade världens bästa smakråd med mig :). Kicki och jag möttes upp på stan, och den stackarn fick springa runt som en tok tillsammans med mig för att jag skulle hitta någe. Huvva, hon som är höggravid och allt.

Jag hittade litegrann iallafall. Och nu vet jag vart jag ska köpa leggins i fortsättningen! På Indiska. Dom har världens absolut bästa och skönaste leggins! Då kan ni ju kanske lista ut att jag köpte ett par såna. Gissa vilken färg? Just det, svarta :P. Hittade en söt tröja där också. En lång, mörkblå med en lätt knytning i midjan. Den är superskön och fin! Och för första gången i mitt liv så köpte jag en kofta, eller ska man säga att det var en cardigan, Kicki? Ja, en svart, enkel iallafall. Tog också en sväng på Kappahl, eftersom att dom brukar ha fina kläder i större storlekar där, och jag hittade en jättesöt klänning (tunika?). Köpte en fin scarf på h&m också. Och ett par jättesöta örhängen på India. Hmm, fick jag med mig allt Kicki? :P

Vi lunchade på Lime. Supergod mat! Och kanske världens mysigaste sällskap. Kicki är min mys :)

Tack älsklingsKicki för mycket trevliga timmar, och för smakrådet och för ditt tålamod med en velfia som mig :)

Kommentarer
Skrivet av: Kicki

Jag tror du fick med allt! Enda jag skulle vilja tillägga är: SARAH KÖP RÖTT! TUUUUUSEN tack för en mysig dag på stan, och tack för att du är snabb i affärerna, det uppskattar jag!!! (K)Puss

2008-03-03 - 21:27:56
Skrivet av: Linda

Tror ja ska ha med mig dig som smakråd nästa gång ja ska in till stan o handla kläder.. Visst d funkar med Pär oxå men det blir roligare om man e två tjejer som shoppar än en tjej o en karl som hatar att gå i affärer.. *S*

2008-03-04 - 22:31:06
URL: http://linda0644.blogg.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0