Prosit!

Idag mår jag sämre än vad jag någonsin gjort vid en förkylning. Idag har jag sjukt ont i halsen och feber. Jag får också sjukt ont i lederna när jag har feber, och idag har jag nästan inte kunnat röra på nacken. Det var ett under att jag tog mig ur sängen idag.

Så jag är ledsen Linda. Jag blir sängliggandes tills på tisdag, för då måste jag gå till jobbet. Har som inte råd att vara hemma någon fler dag nu.

Nu har pappa lagat middag. Och vad kan vara mer passande än rykandes het soppa till middag och glass till efterrätt när man är sjuk? Frågan är om jag kan äta just nånting. Har gått ner 4 kilo (!) på dom här dagarna jag har varit sjuk. Så det är väl det enda positiva med att vara sjuk.

Ikväll blir det soffan och film för hela slanten.

Kommentarer
Skrivet av: Ida

Hej gumman! Mamma och jag börjar bli oroliga för dig. Du är nästan alltid sjuk. Snälla gå till läkaren och ta blodprover för att se vad som är fel, för dte är uppenbart något som inte stämmer. Älskar dig! Kramar oss!

2008-03-08 - 18:09:43
URL: http://jenkka.blogg.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0