Host, host, snörvel

Allting började igår. Jag vaknade med riktigt ordentligt ont i halsen och kände mig lite halvdåsig. Men jag gick och jobbade iallafall.

Igår kväll blev det mys med ett par tjejer hemma hos mig, med sjukt mycket popcorn och fika. Skulle försöka kolla på film också, men jag som inte är så teknisk av mig blev tvungen att fråga lillebror om hjälp. Haha :D

Imorse när jag klev upp så var jag alldeles yr och virrig. Med snorig näsa och ond hals lyckades jag ta mig ner, och efter mycket om och men så hittade jag febertermometern. Och ja, jag hade 39 i feber. Inte konstigt att jag var yr och virrig. Så jag stannade hemma från jobbet idag. Och blir hemma i morgon också.

Mm, så jag har mest legat idag. Och nu ska jag lägga mig igen, fast i badkaret, med riktigt hett vatten och massvis med skum.

På fredag hoppas jag att jag mår bättre, för då ska jag åka in till stan och träffa Ida och Emelie. Det blir shopping och fika. Så länge sen nu.

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Trist att du oxå blivit sjuk.. Denna flunsa tar verkligen knäcken på en..*suck*

Ha det bäst o krya på dig!!

Kram kram

2008-03-05 - 20:15:03
URL: http://linda0644.blogg.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0