Helgen är över

Fast ändå inte. Jag har haft lördag hela dan, den lilla tiden jag har varit vaken vill säga. Sov nämligen ut ordentligt idag. Och ordentligt var verkligen ett bra ord. Jag sov nämligen till 17.30! Ja, jag vet. Man borde väl egentligen skämmas. Men jag tänker inte göra det. För gud vad skönt det var att sova!

Nu vet jag äntligen vad Annelie och Andreas underbart fina lilla tjej ska heta! Thea Viola Evangeline. Gud vilka fina namn på en otroligt fin liten tjej! Jag längtar ihjäl mig tills jag får träffa henne, och hennes föräldrar.

Upptäckte igår kväll att jag nästan inte har några bilder från studenten och balen på min dator. Så jag lånade ett usb minne av pappa, och snodde lite bilder från hans dator. Så jag har suttit och sorterat och döpt ca 600 bilder ikväll. Drygt, men det är skojj nu när det är klart.


                 

image96

                
  

Kommentarer
Skrivet av: Tanya

Vilka fina bilder =)

2008-03-18 - 17:56:55

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0