Haha :)

Alltid ska det vara någonting. Så jag klagar väl vidare då..

Har inte haft feber på hela dan idag! Halsen känns inte helt hundra, men mycket mycket bättre. Men då har jag knaprat alvedon av en annan anledning. En anledning som brukar dyka upp sisådär en gång i månaden. Fy faaaaasen vilken mensvärk jag har haft idag alltså. Jag var nästan beredd på att skära upp magen och plocka ut äggstockar, livmoder och hela köret, bara jag fick slippa den här dagens mensvärk. Usch vad äcklig jag är!

Fick ett trevligt sms från Synsam idag också. Det stog "Synsam Frimans Optik", och inget annat. Hepp tänkte jag och ringde dit. Inget svar. Så jag prövade att ringa ytterligare 5 gånger. Inget svar. Sjätte gången jag ringer så svarar dom. Och precis som jag misstänkte så var mina glasögon färdiga att hämtas. Så jag och pappa pinade in till stan, och jäkligt fort sprang jag in dit och hämtade glasögonen. Ville inte bli sedd av någon idag. Jag for nämligen in till stan osminkad!

Sitter i sängen nu med laptopen i knät, en kopp te på bordet brevid, också har jag en kompis i sängen som snarkar så mysigt. Vi har nämligen fått en inneboende hos oss. Zolo. Fasters hund, som ska bo hos oss i 2 veckor. Han är så sällskapssjuk, och han verkar älska mig! För han följer varje steg jag tar.

Ne, nu blir det nåt avsnitt av One Tree Hill. Sen ska jag sussa. Nu är det slut på ledigheten, och jag går på klockan 07.00 i morgon bitti.

God natt.

Kommentarer
Skrivet av: f

Jafan det var askul att se dig med =) Det tycker jag med, vi får höras nånting framöver och bestämma nåt!

KRAMAAAR

2008-03-10 - 23:01:52
URL: http://fridi.blogg.se
Skrivet av: Linda

Ja jag känner mig rätt duktig som bloggar så ofta nu..*S* Jobbar imorgon onsdag på service.. 7-16 onsdag o torsdag. Hur jobbar du då?

2008-03-11 - 10:00:45
URL: http://linda0644.blogg.se
Skrivet av: Tanya

Knaprat alvedon idag jag med av samma elände.. =/ usch! trevligt å ses i fredags iaf, blev bara en kram å ett hej.. men vi hade fler å hålla reda på på stan =)

2008-03-11 - 23:38:39
Skrivet av: Annie

=) Mamma Annelie längtar också efter bäbisen! =) Och Andreas är förkyld så han snarkar så jag inte kan sova =( Hur är det med dig då gumman? Någon förbättring? Puss!

2008-03-12 - 00:29:29
URL: http://annelie86.blogg.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0