Spakväll

I förrgår blev det en shoppingrunda på stan igen. Lite nödvändigheter såsom hårspray, underkläder och sånt blev tvunget att inhandlas. Jag mötte upp Cissi, och vi tog en ordentlig sväng på stan. Ingen affär fick missas. När himlen öppnade sig och regnet bara vräkte ner så sprang vi in på Wedan och tog oss en varsin fika *mys*.

Efter en stund så kom jag på den briljanta idén att jag skulle ordna en spakväll. Så jag bjöd in Cissi, Elin och Nicole. Vi inledde våran spakväll med att vara fruktansvärt onyttiga. Vi beställde pizza.

   

Sen färgade vi hår, tog ett varsitt fotbad med ett himmelskt doftande badsalt, la ansiktsmasker och gjorde footscrub. Och som grädde på moset så fick tjejerna massage av mig.

     
   
 


Detta måste göras om snart!

Kommentarer
Skrivet av: cissi

Det vill jag lova, :)

2008-06-12 - 18:54:13
URL: http://cecilianielsen.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0