Studenter och shopping

Vilken härlig dag det var i förrgår!


Åkte med pappa in till stan, gick på skopunkten, för jag kikade på deras hemsida för några dagar sen och hittade ett par riktigt fina skor. Så dom köpte jag.

   


Sen for jag ner på stan och strosade på en stund. Gick ner på Primrose (för mig kommer det alltid att heta Primrose!) och hälsade på gamla lärare. Sen mötte jag upp Cissi, vi gick och tog en sallad på Donken, och sen traskade vi ner på Primrose igen och inväntade studenterna. Det var en STOR besvikelse. Jag blev grymt sur på att folk stog i gången där det var meningen att studenterna skulle gå. FULLPACKAT med folk var det precis där. Så jag såg ingenting alls. *Morr*. (Från bandet till höger, till pelaren till vänster. Där var det meningen att studenterna skulle gå. Men som ni ser, FULLT med folk.) Jag stog iallafall på rätt sida av bandet, duktiga jag!

 


Sen stog vi och hundratals andra människor och kollade på flaken. Jag rös och fick glädjerus i hela kroppen när jag hörde musiken och såg alla lyckliga studenter uppe på flaken. Just i den stunden längtade jag tillbaka.

     
   
   
   


Efter ett tag så blev det lite väl varmt, så vi bestämde oss för att ta en shoppingrunda. Eller ja, jag tog en shoppingrunda, och Cissi var med som min personliga rådgivare :). Köpte bland annat ett par tofflor. Jag som så gärna ville ha ett par guldfärgade slipin köpte istället dom här

   


Det var egentligen tänkt så att jag skulle ha åkt in till Österäng senare på kvällen. Men jag fick världens huvudvärk precis innan jag skulle åka hem, så jag hoppade över det. Men jag hade det minst lika bra i soffan hemma :)

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Hello gumman.. Ser att vi har samma smak när det gäller skor..S Dom svarta på första bilden har jag oxå köpt..hihi..

Jobbar du i helgen??

Kram kram

2008-06-07 - 10:06:24
URL: http://linda0644.blogg.se/
Skrivet av: Tanya

Dessa skor har jag också kikat på =) skitfina!

2008-06-08 - 11:23:05

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0