Men oj!

Jag hade planerat att jag skulle vara lite försiktig med den lön jag har kvar. Så därför skulle jag sätta undan några tusenlappar och ha som en liten buffert om nånting skulle hända. Nu har ju jag visserligen gått och blivit väldigt försiktig med mina pengar helt plötsligt ändå. Men men.

Så jag gick in på internetbanken och skulle sätta över 4000 på mitt sparkonto. Och vad får jag se? En mycket större summa än när jag kollade sist. Och dessutom så handlade jag för ett par tusingar här om dan. Skor bland annat.

Vart i hela fridens namn kommer dom där pengarna ifrån9175 kronor. Men efter lite funderingar så konstaterade jag att det var det jag skulle få tillbaka på skatten. En glädjande överrasking! :)

Så i morgon ska jag köpa mina guldiga slipin skor som jag har gått och suktat efter så länge!

God natt :)

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Säger bara lyckos dig..

2008-06-06 - 21:13:37
URL: http://linda0644.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0