Jag har gått och blivit dunderförkyld!

Trodde först att det var allergi, men när inte allergimedicinen hjälpte så tog jag tempen, och det visade sig att jag hade feber. Mår visserligen lite bättre nu, men är långt ifrån frisk.

Förut ikväll så badade jag och Cissi. Nicole var också med, men hon föredrog att sitta uppe på bryggan och fota istället. Och jag kan säga att hade jag vetat att det var så kallt i vattnet så hade jag inte hoppat i. 14,5 grad var det. Brrr!

I morgon far jag in till staden för att titta på alla fina studenter. Hoppas att ni får en lika underbar dag som jag hade för ett år sen.



Kommentarer
Skrivet av: Kicki eller Pether

Sååå fin bild!!!! =)

2008-06-05 - 21:05:17

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0