God morgon

Ja, fråga mig inte varför, men nu har jag varit på jobbet i ungefär 45 minuter. Det gick som inte så bra att sova i natt, så jag orkade till slut inte vrida och vända på mig mer, utan klev istället upp.

Jag tog en extra lång dusch, jag åt frukost i lugn och ro, satt och lyssnade på härlig musik medans jag sminkade mig. Och ändå blev jag klar före 6! Bra gjort.

Jag har haft långhelg, vilket innebär att jag har jobbat 12-21 (i fredags), 12-21 igår, 7-21 idag. Också jobbar jag typ resten av nästa vecka också. Det är härligt att jobba! :)

Ne, nu ska jag alldeles strax ta rapport från natten. Men innan jag går så vill jag bara säga att jag saknar följande personer: Annelie + Evangeline, Kicki + Agnes, Sara.H, Ida, Tezz, Lotta, Rebekka, Emelie, Anna, Cissi. Förlåt om jag har glömt nån.

Kommentarer
Skrivet av: Kicki eller Pether

Saknar dig med!! /Kicki o Agnes

2008-06-29 - 19:28:38
URL: http://allahososs.blogg.se/
Skrivet av: Annie

Tack för sms:et gumman! Saknar dig med! Måste ses snart! Pussar!

2008-06-30 - 14:56:17
URL: http://annelie86.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0