Fika och bäbisar :)

Idag åkte jag in till stan för att träffa flickorna. Så himla kul! Träffade Evangeline för första gången, och Agnes för andra gången. Tack för en mysig stund, vi ses i morrn flickor :)

Här kommer lite bilder från dagen.
(En del bilder blev lite suddiga, eftersom att jag stängde av blixten.)


Evangeline och Agnes fick presenter av mig.
Dom fick allting likadant. Kan ju tyckas vara tråkigt,
men jag kände att jag inte ville ge för olika saker.

   


Kicki och Pether bjöd på fika.
Dom hade bakat smarriga muffins!




Jag fick äntligen gosa lite med världens finaste tjejer :)

 


Evangeline och mamma Annelie

     
   


Agnes och mamma Kicki

   
   


Mosters tjej


Kommentarer
Skrivet av: Kicki eller Pether

Vilken hemsk bild på mig och Agnes, den första!!!! Hoppas du får bättre bilder idag istället. Jag blir glad av att träffa er, vill ses oftare! Puss =)

2008-06-02 - 08:59:48
URL: http://allahososs.blogg.se
Skrivet av: Linda

ÅÅåååå vad söta tjejerna är... Ja allihopa förståss även dom äldre.. *S*
Ha d bäst..

2008-06-02 - 09:45:11
URL: http://linda0644.blogg.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0