Hatar telefontider!

Bekymmer ett: Min medicin är snart slut, och läkaren som jag går till har telefontid tre gånger i veckan á 45 minuter.

I måndags for jag ju iväg tidigt som attan på morgonen, så det sket sig ju. I onsdags så var läkaren sjuk och skulle återkomma på fredagen (igår alltså). Igår klev jag upp klockan 08.00 för att sitta beredd med telefonen till 08.25. Läkarens telefontid börjar inte förrän 08.30, men nästan varje gång jag ska ringa så ringer jag tidigare, och kommer fram på en gång.

Men jag hade inte den turen igår. I 50 minuter satt jag och ringde. Så fort jag hörde upptagettonen så la jag på och ringde igen. Och så höll jag på i 50 minuter, förgäves.

Det bekymret ligger fortfarande tungt på mina axlar..


Kommentarer
Skrivet av: Bejje

Grattis på namnsdagen Sarah! (Sara)

2008-07-19 - 01:03:19
URL: http://bejje.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0