Sikken härlig dag

Sommaren verkar ha kommit tillbaka. Är det bara för en stund, eller ska vi få njuta av det här ett tag nu?

Har varit på jobbet i snart fem timmar. Vaknade vid tre tiden i natt och kunde inte somna om. Jag är inne i en sån period nu. Så vid sex tiden var jag på jobbet. Kokade kaffe, diskade och snyggade upp lite i personalrummet. Sen hällde jag upp en stor kopp kaffe och satte mig ute på våran uteplats och bara njöt av lugnet. Så härligt!

Jag går kortdag både idag och i morgon. Skönt faktiskt. Och på lördag så ska jag träffa älsklingsKicki och älsklingsAgnes :D


Vet inte om jag har nämnt det nån gång,
men Agnes och Evangeline är dom finaste tjejerna i hela världen!
Tant Sarah älskar er!


Kommentarer
Skrivet av: Kicki eller Pether

Och vi längtar! =) Hoppas du mår bättre snart, pussar ifrån oss!

2008-07-03 - 11:29:19
URL: http://allahososs.blogg.se/
Skrivet av: kickan

svar:Ja.. dom är jätte mega duktiga.. speciellt kevin.. som är en whippet :)



kram!

2008-07-04 - 01:03:20
URL: http://kick86.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0