Dreamboy

Visst är det väl typiskt att man ska vakna av att man är kissnödig mitt i en underbar dröm?
 
En dröm om en drömkille. Jag vet inte vem han är, eller vad han heter, men han är den snällaste och finaste som finns. Han behandlar mig verkligen som en prinsessa. Han kysser som en gud, och med hans armar omkring mig så känner jag mig tryggast och mest älskad i världen! Har drömt om honom många gånger förut, och efter varje natt med honom i mitt huvud så är jag alltid glad och på bra humör. Kan man vara kär i en drömkille? I så fall så är jag det.

Tänk om han kunde dyka upp i verkliga livet också..


Kommentarer
Skrivet av: Kicki eller Pether

Du, det kan man nog!..

2008-07-01 - 18:13:27
URL: http://allahososs.blogg.se/
Skrivet av: MaSa

Vilken dröm, va!!! Jag är inte finaste men jädrars så snäll jag är ;)

Älskar dig Sarah, du är bäst. (tänk om det var jag som var i drömmen, det hade varit en dröm för mig) Kram din vän MaSa.

2008-07-02 - 07:21:40
Skrivet av: cissi

Men att man kan!

Jag är super kär i min, fast ibland gör han saker jag inte gillar, alltså är han inte prefekt, därför tror jag att han finns:)

2008-07-06 - 22:30:07
URL: http://cecilianielsen.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0