Vuxenpoäng?

Igår efter morgonstöket på jobbet så gick jag och Linda på apoteket. Hon tyckte att jag skulle skaffa apotekskortet plus. Och det gjorde jag. Nu är det bara körkortet som fattas i din plånbok, sa Linda. Japp, och det ska jag ta till sommaren.

Efter att jag hade kommit hem igår kväll så gick jag in på internetbanken och öppnade ett sparkonto, där det kommer att ramla in en slant varje månad. Grett.

Och nu idag, så har jag letat runt efter fina broderier. Hittade två stycken som jag beställde. Så nu ska här broderas minsann!


image47

Kommentarer
Skrivet av: Ida

Haha japp ska göra det.. =P Men det är inte ofta jag fyndar så heller.. =P

2008-01-26 - 13:11:42
URL: http://jenkka.blogg.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0