På väg tillbaka

Igår ringde jag sjukvårdsupplysningen. Magsjuka ska vanligtvis inte hålla på mer än högst ett par dagar, men jag har kräks sen i lördags. Hon jag pratade med sa att om jag inte blev bra inom ett par dagar så skulle jag uppsöka läkare. Men idag har jag faktiskt mått ganska bra. Jag har inte kräkts, inte mått illa, och inte kännt mig yr eller hängig på hela dan. Har bara varit trött och slut i kroppen. Så nu gäller det att jag är symtomfri nån dag till, sen kanske jag kan börja vistas bland folk igen, och börja jobba. Det har varit fruktansvärt trist dom senaste dagarna.

Idag tog jag en liten promenad. Det var underbart att få komma ut! Underbart med frisk luft. Jag behövde verkligen det.

Nånting annat som jag verkligen skulle behöva nu är en kväll med tjejerna. Kicki, Annelie och Sara.H. Och nu blir det inte bara bäbisprat, nu blir det en kväll med bröllopsprat också :). Lördag kväll, det blir mys det :)


Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0