Gissa vad?

Jag är magsjuk. Igen! Det är 3:e gången på väldigt kort tid som jag är magsjuk. Mitt immunförsvar måste ha pajjat ihop totalt. Fast å andra sidan så går det vinterkräksjukan på jobbet.

Igår natt så sov jag på toaletten. Det var ingen mening att gå och lägga sig i sängen, för så fort jag la mig så blev jag tvungen att rusa igen. Jag vaknade flera gånger varje timme och behövde kräkas. *Ryser*. Och igår hade jag 38,5 i feber. Trots flera lager med kläder, filtar och täcken, så höll jag på att frysa ihjäl.

Nu är jag fruktansvärt törstig. Varje klunk vatten jag har druckit har jag kräkts upp. Munnen är alldeles torr, och mitt huvud håller på att sprängas. Min kropp är van vid minst 1,5 liter vatten varje dag. Får se om jag törs dricka någonting så småningom.

Trevligt inlägg va?

Kommentarer
Skrivet av: Kicki

Men kom ihåg att det är viktigt att dricka iaf!! Du kan testa olika grader på vattnet om inte annat. låter äckligt, men kan vara värt det? Det KAN juh vara så att du kanske ska prata med farbror doktor också? Puss å kram och krya på dig!!!!

2008-01-28 - 08:10:14
Skrivet av: Annie

Fy fan att du ska ha så mycket magsjuka gumman! =( Förstår att du mår skitdåligt! Hoppas du blir bra snart! Puss!

2008-01-28 - 12:48:01
URL: http://annelie86.blogg.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0