Film

Dom senaste dagarna har jag inte gjort annat än att sova, titta på film och lyssnat på ljudböcker. Jag gissar att dom närmaste dagarna kommer att se ut ungefär så också. Jag mår inte ett dugg bättre. Jag tog en liten promenad igår kväll, ihopp om att frisk luft skulle få mig att må bättre. Men inte. Det första jag gjorde när jag kom in var att springa och spy. Nu är jag less på magsjuka.

Tittade nyss på en hyffsat trist film, men ändå lite halvgullig. "Knocked Up".

image31


Handlar om en naturlig, men oväntad konsekvens av ett engångsligg. 24-åriga Allison Scott är en lovande nöjesjournalist med en redan utstakad karriär framför sig. Efter en blöt kväll på krogen som slutar i den charmige slarvern Ben Stones säng, tvingas hon dock tänka om. Den högst tillfälliga sexuella förbindelsen resulterar i att Allison blir gravid. Inför valet att ensam ta hela ansvaret, eller att lära känna den blivande fader, bestämmer Allison sig för att ge den godhjärtade, men lite töntige Ben en chans.


Nu ska jag alldeles strax titta på Pippi Långstrump. Sen väntar ytterligare ett par Astrid Lindgren filmer. Det finns inget bättre än att titta på Astrid Lindgrens verk när man sjuk.





Det är fritt fram att ge mig hur mycket filmtips som helst.

Kommentarer
Skrivet av: TuffLoysan

Åhh.. Astrid Lindgren ska det va =) Har den där boxen med 23 filmer jag =)

2008-01-15 - 06:57:01
URL: http://tuffloysan.blogg.se
Skrivet av: Annie

Lät inte som nån höjdare att gifta sig på Ica i Lit! ;P Tråkigt att du aldrig blir bättre gumman... =( Krya på dig! Puss!

2008-01-15 - 16:47:09
URL: http://annelie86.blogg.se
Skrivet av: Veronica

Knocked up är jättebra! =)

2008-01-15 - 19:07:07
URL: http://veronicanordlund.blogg.se
Skrivet av: Linda

Men gumman.. Inte roligt att läsa att du inte blivit bättre.. Jag som har sett framemot att jobba med dig på torsdag.. Men men... Krya på dig..
Kram kram

2008-01-15 - 20:16:36
URL: http://linda0644.blogg.se
Skrivet av: Kicki

Danny the dog, en av de bästa filmer jag nånsin sett! Det är med Jet Li. Se den. Jag håller btw med om knocked up.. den gick att kika på iaf. =)

2008-01-16 - 09:16:19

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0